Levering og fragt
Salon Capillum IS leverer til hele Danmark
Leveringsmåde
Levering sker primært med egne fragtmænd eller sekundært med andre transportører eller fragtfirmaer.
Den forventede leveringstid er 2-12 hverdage afhængig af produkt og hvor i landet produktet skal sendes til. Udvalgte produkter kan leveres indenfor 1-3 hverdage. Det vil med forbehold fremgå på det enkelte produkt, hvornår leveringen vil falde. Vær opmærksom på, at varer på samme ordre kan komme ad flere omgange og med forskellige fragtmænd, da varerne kan komme fra forskellige leverandører.
Vigtigt ved leveringen
Undersøg altid emballagen for synlige skader, når du modtager varen fra fragtfirmaet. Hvis der er synlige skader, er de vigtigt, at du noterer det ved modtagelse på fragtmandens ”Smartphone” - inden du kvitterer for modtagelsen. Er du i tvivl, så spørg fragtmanden.
Ydermere, er det er dit ansvar som kunde at sikre at leveringen kan ske. Herved forstås, at fragtmanden på sikker vis kan komme op ad trapperne i dit hus, op ad trappeopgangen i din boligopgang, at der er plads til at komme ind af døråbninger, mm. hvis der er tilkøbt levering til et valgfrit rum. Opdages det først ved selve leveringen, at levering ikke kan ske pga. pladsmangel, vil du stadig blive afkrævet leveringsbeløbet, da købet vil blive betragtet som fortrudt.
Ved køb af større møbler anbefaler vi derfor, at du som kunde afmåler de nødvendige adgange.
Levering med indbæring
Levering fra Living-Room er almindeligt ’Levering til kantsten’, hvori det skal forstås at vores fragtmænd leverer varerne til husets eller lejlighedens kantsten/dør. Der kan tilkøbes opbæring af en vare mod et tillæg på 299 DKK.
Har du tilkøbt ydelsen ”Opbæring” bliver dine varer båret op til din hoveddør uanset etage og ind i det første tilgængelige rum. Der tilbydes kun opbæring af produkter/pakker der vejer op til 80 kg. Smalle, stejle eller snoede trapper og/eller smalle døre eller andre forhold, kan hindre fragtmanden i at få varen frem til den ønskede placering. Hvis du er i tvivl om hvorvidt fragtmanden kan komme til på din adresse, opfordrer vi dig til at kontakte os for afklaring. Er der ikke den nødvendige plads til at fragtmanden kan foretage opbæringen, forbeholder vi os retten til at annullere tilkøbet af denne service, og i så fald vil beløbet for opbæring ikke blive refunderet, da tilkøbet betragtes som fortrudt.
Levering til ikke-brofaste øer
Vi leverer som udgangspunkt ikke til ikke-brofaste øer, men bor du på en ikke-brofast ø i Danmark kan du kontakte kundeservice for spørgsmål eller andre muligheder for levering.
Transportskader
Skulle du mod forventning modtage en transportskadet pakke eller du opdager en skade på produktet. Skal det anmeldes inden for 24 timer, fra modtagelse af pakken. Anmeldelsen skal sendes via mail.
Send følgende information til info@living-room.dk
- Ordre nr.
- Hvilke dele der er skadet
- Beskrivelse af skaden
- Foto af emballagen udvendig
- Foto af emballagen indvendig
- Foto af selve skaden
Modtager du en pakke med synlige skader, opfordrer vi dig til at nægte modtagelse eller modtage med forbehold. Nægtes modtagelse returneres pakken til os hvorefter vi opretter en sag hos transportøren.
Salon Capillum
I 2015 etablerede vi, Tenna Dyrby og Wickie Skøtt, Salon Capillum og har siden arbejdet hårdt for at udvikle en salon, der rummer god energi og tilfredse kunder. Salonen skal være et sted hvor hver behandling bliver udført med omhyggelighed og godt håndværk. Vi er dedikeret til at give dig den bedste behandling, fordi du skal føle dig smuk og så gør vi lige dét ekstra – for den gode oplevelse